Bethropic

Underdog Beëindigt Drafts in 7 Staten ten Gunste van Prediction Markets

summershrike180 weergaven
🌐 Originally written in English· AI translationView original

Underdog heeft aangekondigd wat de oprichter "niet leuk nieuws" noemde. Het blijkt dat het bedrijf zijn fantasy sports-bedrijf in zeven staten sluit ten gunste van prediction markets. Dit gebeurt te midden van een voortdurend conflict over de legaliteit van prediction markets in bepaalde staten.

Underdog Stopt Drafts-aanbod in Zeven Staten

De aankondiging werd gedaan door Underdog's oprichter en directeur, Jeremy Levine, die bevestigde dat het bedrijf Drafts aan het begin van het NFL-seizoen zal sluiten. Volgens hem zullen zeven staten worden getroffen. Deze zijn als volgt:

• Massachusetts
  • Maryland
  • Michigan
  • Mississippi
  • New Jersey
  • Pennsylvania
  • Ohio

Levine verduidelijkte dat ingediende drafts zullen worden afgewikkeld, maar spelers in deze staten kunnen niet langer aan nieuwe deelnemen. Hij verontschuldigde zich bij alle Drafts-fans die zijn getroffen.

Levine legde uit dat de reden voor de sluiting is dat bedrijven die CFTC-gereglementeerde producten aanbieden, niet ook fantasy sports in de genoemde staten mogen aanbieden. Hoewel Levine zei dat zijn team niet wilde kiezen, moest het toch doen.

Levine geeft aan dat Drafts Misschien Ooit Terugkomt

De uitspraken van Levine onthulden dat prediction markets een steeds belangrijker product voor Underdog's bedrijf zijn. Hij legde uit dat zijn team zijn fantasy sports in de zeven staten had kunnen houden als het zijn prediction markets-bedrijf had opgegeven. Uiteindelijk besloot zijn team prediction markets prioriteit te geven.

Het is jammer. Ik hou van Drafts. Het was het eerste spel dat we ooit hebben gelanceerd en een groot deel van wat Underdog heeft opgebouwd. Hoewel ze nergens in de buurt komen van het gebruik van onze andere aanbiedingen, geven we nog steeds veel om ze. En het doet me pijn dat we niet goed kunnen doen door de Drafts-gemeenschap en de beste ervaring mogelijk kunnen bieden aan de meeste klanten.

Jeremy Levine, oprichter & CEO, Underdog

Echter, niet alles is somber want Levine gaf aan dat zijn team "enkele ideeën" heeft over hoe Drafts terug naar meer klanten kan worden gebracht. Echter, hij zei ook dat het "nog te vroeg is om iets toe te zeggen."

Ik ben optimistisch, en we gaan het zeker proberen. Maar tot dan kan ik niets anders zeggen dan dat het me spijt.

Jeremy Levine, oprichter & CEO, Underdog

Eerder dit jaar verwierf Underdog de Aristotle Exchange DCM en Aristotle Exchange DCO, wat het zijn intrede in de prediction markets-ruimte mogelijk maakte. Sindsdien is het bedrijf bullish op de sector geweest en breidt het zijn aanwezigheid voortdurend uit.

Underdog Beëindigt Drafts in 7 Staten ten Gunste van Prediction Markets

Reacties (1)

• wintertide23

Damn, so basically they're betting on prediction markets being the bigger money play than fantasy drafts in those states.