Een Texas loterijwinnaar heeft zijn prijs eindelijk geclaimd, die hij op 10 augustus 2026 won. Bij de Lotto Texas drawing heeft een gelukkige inwoner uit Lake Jackson een $26,75 miljoen uitbetaling binnengehaald en is naar voren gekomen om de prijs veilig te stellen en hun enthousiasme over het evenement te delen.
Loterijwinnaar Claimt Eindelijk Miljoenenprijzen
De speler koos voor de eenmalige som uitbetaling, die $14.303.717,61 bedroeg vóór belastingen, wat de anonieme loterij-liefhebber zojuist in een loterij miljoenair veranderde.
De winnaar maakte ook gebruik van de Quick Pick optie, waarbij de loterij automatisch de nummers voor hem koos – met de winnende combinatie bestaande uit 15, 16, 25, 28, 38, en 53, en het ticket zelf gekocht bij Murphy USA 5695 in Angleton, Texas.
De speler was eigenlijk behoorlijk ongeduldig om zijn nummers te controleren en probeerde eerst de Texas Lottery app te gebruiken, maar toen de nummers daar niet werden bijgewerkt, besloten zij handmatig te controleren.
Zomaar realiseerden zij zich dat zij inderdaad hadden gewonnen: "Toen ik de nummers zelf controleerde en bij de laatste regel kwam, realiseerde ik me wat ik had, en ik kon het niet geloven," legde de winnaar uit.
Zorgen voor de Financiële Zekerheid van het Gezin
Ze haastten zich om hun echtgenoot te bellen en hen over het geweldige nieuws in te lichten, met miljoenen dollars die nu op hen afkomen.
Het stel heeft geen tijd verspild en werkt nauw samen met een advocaat, een CPA, en een financieel adviseur om uit te zoeken wat zij vervolgens met het geld moeten doen en te beslissen wat te doen.
Vanzelfsprekend zullen de partners schulden aflossen en zorgen voor hun lange termijn financiële zekerheid met de loterij-meevaller snel in een lange termijn financieel plan dat blijven voordelen voor het gezin zal genereren.