Bethropic

Fares Ziam vs Axel Sola Predictions, Picks & Odds voor UFC Fight Night in Parijs

amberanchor5040 weergaven
🌐 Originally written in English· AI translationView original

Fares Ziam vs Axel Sola voorspellingen belichten een intrigerende lichtgewicht wedstrijd op UFC Fight Night: Hooker vs Parnasse zaterdag in de Accor Arena in Parijs, Frankrijk.

Ziam komt naar voren als de 58% favoriet op Kalshi, maar Sola's hogere output en afwerkingsvermogen maken de 42% underdog een aantrekkelijke upset pick.

Bekijk de laatste UFC odds en onze gratis gokpicks voor UFC Parijs.

Fares Ziam vs Axel Sola voorspellingen voor UFC Fight Night

Pick
Waarschijnlijkheid
Wie wint: Axel Sola 42%
Top pick: Axel Sola wint 42%
Prop: Axel Sola via decision 29%
Combo: Sola wint + gevecht gaat de volle afstand 29%

Wie wint Fares Ziam vs Axel Sola: Sola (42% Waarschijnlijkheid)

Fares Ziam vs Axel Sola Sept. 5 • UFC Fight Night Fight Prediction Axel Sola wint (42%) Trade at

Sola brengt aanzienlijk meer activiteit en afwerkingsopwaarts potentieel naar een verder competitieve wedstrijd. Hij landen 4.50 significante slagen per minuut in vergelijking met Ziam's 2.68 en heeft aangetoond dat hij gevechten zowel staand als op de mat kan afmaken. Met slechts 42% waarschijnlijkheid steun ik de drukker werkende vechtende om de upset te scoren.

Fares Ziam vs Axel Sola top pick: Sola wint (42% Waarschijnlijkheid)

Fares Ziam vs Axel Sola Sept. 5 • UFC Fight Night TOP PICK Axel Sola wint (42%) Trade at

Sola op 42% is mijn top pick. Ziam is moeilijk schoon te raken, maar zijn lage-volume benadering maakt hem kwetsbaar voor het verliezen van rondes wanneer tegenstanders consistent de actie forceren. Sola landen bijna twee meer significante slagen per minuut en bezit aanzienlijk meer kracht. Hij zou de drukker werkende vechtende en effectievere aanvaller moeten zijn, wat het verschil zou kunnen maken op de scorecards als dit gevecht dicht blijft.

Covers COVERS INTEL: Sola heeft vier van zijn laatste vijf gevechten afgemaakt, inclusief drie knockouts en zijn eerste-ronde submission van Ismael Bonfim in juli.

Fares Ziam vs Axel Sola prop: Sola by decision (29% Probability)

Fares Ziam vs Axel Sola Sept. 5 • UFC Fight Night Prop Pick Axel Sola by decision (29%) Trade at

Sola by decision is mijn favoriete prop. Ziam is duurzaam en defensief verantwoord, dus ik reken niet op Sola's afwerkingsvermogen om dit gevecht vroeg te beëindigen. In plaats daarvan zal Sola's hogere activiteit steeds belangrijker worden over drie rondes. Als hij consequent uitwisselingen kan initiëren en Ziam kan verhinderen in zijn gemeten ritme te komen, kan Sola genoeg werk verrichten om rondes binnen te halen en de stunt op de scorecards te behalen.

Fares Ziam vs Axel Sola combo

Fares Ziam vs Axel Sola Sept. 5 • UFC Fight Night Combo Axel Sola to win
Fight goes the distance
(29% Probability) Trade at

Sola's hogere activiteit geeft hem een manier om rondes te winnen zonder een afwerking nodig te hebben. Ziam is nooit professioneel gestopt en is defensief sterk genoeg om dit competitief te houden, wat het 60% distance contract een natuurlijke koppeling met de Sola-upset maakt. Als Sola een gevecht wint dat bij de juryleden komt, cashed deze combo in op dezelfde uitkomst als de Sola-by-decision markt.

Fares Ziam vs Axel Sola odds

Method of Victory Fares Ziam Axel Sola
To win outright 58% 43%
To win by KO/TKO 17% 11%
To win by decision 40% 29%
Winnen via submission 12% 6%
Gevecht gaat de afstand Ja 60%

Odds vanaf 4 september.

Kalshi geeft Ziam een klein voordeel met 58%, maar de markt begunstigt sterk dat de rechters betrokken zijn, met het gevecht dat de afstand gaat met 60%. Ziam via uitspraak is geprijsd op 40%, terwijl Sola via uitspraak op 29% staat. Gezien Ziams uithoudingsvermogen en Sola's hogere activiteit, is de laatste mijn favoriete method-of-victory hoek.

Fares Ziam vs Axel Sola tale of the tape

Fares Ziam   Axel Sola
29 Leeftijd 28
6-foot-1 Lengte 6-foot-0
Lightweight Gewichtsklasse Lightweight
75 inches Bereik 74 inches
18-5 Record 12-1-1
6 Wins by KO 6
5 Wins by submission 2

Er is weinig verschil tussen deze twee fysiek, met Ziam die slechts een voordeel van één inch in lengte en bereik heeft. Sola's acht finishes in 12 overwinningen geven hem verschillende manieren om zijn hogere tempo in een beslissend moment om te zetten, maar Ziam's duurzaamheid maakt de scorecards een realistische bestemming. Die combinatie is waarom ik kies voor Sola's activiteit in plaats van erop te vertrouwen dat hij een finish vindt.

Fares Ziam vs Axel Sola Predictions, Picks & Odds voor UFC Fight Night in Parijs

Reacties (0)

Nog geen reacties.