Bethropic

Mines bij Bethropic: hoe het werkt, wat het uitbetaalt en de kansen erachter

BethropicMaster0 weergaven
🌐 Originally written in English· AI translationView original

Mines is een klik-en-onthul-spel waarbij je kiest hoeveel verborgen mijnen je plaatst op een raster van vijfentwintig vakjes, en ze vervolgens één voor één opent om een multiplier op te bouwen. Elk veilig vakje dat je onthult verhoogt je uitbetaling, maar het raken van een mijn beëindigt de ronde onmiddellijk. De aantrekkingskracht zit in de beslissing bij elke stap: doorduwen voor een grotere multiplier, of cashen met wat je al hebt vastgezet.

In het kort

Uitkeringspercentage98.4% (Weergegeven voor 3 mijnen met 3 geopende vakjes; het cijfer verandert met het bord dat je instelt.)
Wat je instelt1 tot 24 mijnen op een bord van 25 vakjes
Beste multiplier24.75×

Open Mines bij Bethropic — een inzet van 0 speelt het spel gratis, geen download nodig.

Hoe het werkt

Open vakjes één voor één. Elk veilig vakje verhoogt je multiplier; één mijn beëindigt de ronde. Cash op elk moment na het eerste vakje, of open alle veilige vakjes om automatisch af te rekenen.

De valkuil waar de meeste spelers intrappen is elke opstelling als even waarschijnlijk uitbetalend beschouwen. Jouw keuze van hoeveel mijnen je plaatst verandert fundamenteel de kansen dat elk vakje veilig of gevaarlijk is. Een bord met slechts één mijn biedt andere kansen en uitbetalingen dan een met vierentwintig, en de multiplierwaarden zijn daarop afgestemd. Je moet nadenken over welke winfrequentie versus winomvang echt bij jouw speelstijl past.

Wat het uitbetaalt

Mijnen · geopende vakjesUitbetalingMijnen · geopende vakjesUitbetaling
3 · 11.11×10 · 34.99×
3 · 31.47×24 · 124.75×
5 · 53.38×1 · 2424.75×

Het return to player-percentage op het overzicht verandert afhankelijk van het aantal mijnen en hoeveel vakjes je opent—het ligt niet vast voor alle instellingen. Uitbetalingen zoals 1.11× voor het openen van één vakje met drie mijnen, of 24.75× voor het volledig vrijspelen van een bord met slechts één mijn, laten zien wat het spel gemiddeld uitbetaalt onder die specifieke omstandigheden. Deze cijfers vertegenwoordigen de wiskunde op de lange termijn; individuele rondes zullen altijd winnen of verliezen, en elke sessie kan gemakkelijk boven of onder het aangegeven percentage uitkomen.

Eerlijk door ontwerp

• Elke ronde is provably fair: de uitkomst komt voort uit een server seed, jouw client seed en een nonce, allemaal getoond bij de ronde zodat je kunt controleren dat het resultaat al vaststond voordat je inzette. Je kunt je seed op elk moment wijzigen.
  • Een inzet van 0 is altijd toegestaan, dus elk origineel spel kan gratis worden gespeeld.
  • Inzetlimieten worden per munt ingesteld in plaats van per spel — hetzelfde minimum en maximum gelden voor alle originals.

Speel Mines · Alle Bethropic games

Uitbetalingen worden afgehandeld binnen het maximale winstplafond per munt, dus de vermelde multiplier is het plafond van het spel, niet van een enkele inzet.

Mines bij Bethropic: hoe het werkt, wat het uitbetaalt en de kansen erachter

Reacties (0)

Nog geen reacties.