Bethropic

MLB Home Run Props & Predictions Today: Best HR Picks & Parlay voor 4 september

northmarsh1730 weergaven
🌐 Originally written in English· AI translationView original

Vrijdag! Het weekend is eindelijk aangebroken. Terwijl sommigen zich voorbereiden op Week 1 van college football, zullen sommigen van ons nog steeds zweten over homerun's.

Zonder verder omhaal, hier zijn mijn favoriete home run props en voorspellingen voor vanavond's MLB-schema, gekenmerkt door Carter Jensen en Jac Caglianone.

Hier zijn mijn favoriete MLB-keuzes voor vrijdag, 4 sept.

MLB home run props voor vandaag

Voor hulp bij het begrijpen van Polymarket-waarschijnlijkheden, zie onze odds calculator.

Speler om een HR te slaan Kans
Carter Jensen 18%
Jac Caglianone 19%

Home run voorspelling: Carter Jensen (20%)

De Kansas City Royals bevinden zich in een uitstekende positie tegen Toronto Blue Jays rechtsvaardig werper Jameson Taillon, die de laagst gewaardeerde werper is in Batters-Box's huidige datasetje van dit seizoen. In diezelfde dataset heeft Carter Jensen de op twee na hoogste matchup-rating, net achter Houston Astros slugger Yordan Alvarez en teamgenoot Jac Caglianone.

Jensen heeft de laatste 10 wedstrijden geweldig gespeeld, met een .914 SLG en .543 ISO terwijl hij een hard-hit rate van 63% en barrel rate van 22.2% postte.

Over zijn laatste 60 linkshandige slagmensen heeft Taillon een 14.3% barrel rate en 71.4% elevation rate toegelaten. Deze slagmensen hebben ook een .360 xBA, .597 xSLG en .388 xwOBA.

Met de gehele Royals line-up waarschijnlijk soepel lopend rond Jensen, is het homerun-potentieel nog meer versterkt.

Breng dit terug naar 25%.

• Tijd: 20:10 uur ET
  • Waar te kijken: ROYL, Sportsnet

Home run voorspelling: Jac Caglianone (23%)

Het was voor mij bijna onmogelijk om vast te stellen welke Royal in een betere positie zat, dus ik nam zowel Carter Jensen als Jac Caglianone.

De jonge power hitters van de Royals bevinden zich in een van de beste matchup ratings van de dag, terwijl ze bijna 100% van Taillon's volledige pitch mix dekken. Met 30 elite ratings dit seizoen op Batters-Box heeft Caglianone 22% van de tijd de bal uit het park geslagen.

In de laatste 10 wedstrijden van de grote man heeft hij een .512 SLG en .186 ISO, met een hard-hit rate van 50% en een barrel rate van 10%.

De gehele Kansas City Royals line-up in een geweldige positie, Jensen en Caglianone zijn de twee die het meest opvielen.

Reduceer dit naar 25%.

• Time: 8:10 p.m. ET
  • Waar te kijken: ROYL, Sportsnet

Colby Marchio's 2026 Transparency Record

• HR picks: 120-407, +26.6 units
MLB Home Run Props & Predictions Today: Best HR Picks & Parlay voor 4 september

Reacties (0)

Nog geen reacties.